Oplevelsesøkonomi

310,00 kr
500
ISBN
9788759312506
Oplevelsesøkonomi er betegnelsen for en udvikling hen i mod et samfund, hvor de kreative erhverv, kultur og oplevelser spiller en hovedrolle.

Oplevelsesøkonomi - produktion, forbrug, kultur gør status over de aktuelle problemstillinger og den nyeste udvikling inden for det ekspanderende oplevelsesøkonomiske felt. Bogen fokuserer på sammenhængene mellem de forskellige dele af oplevelsesøkonomien og diskuterer både de kreative industrier og turisme. Bogen undersøger fænomenet oplevelse, hvordan oplevelser produceres og konsumeres, samt hvordan de indgår i vores hverdag og kultur. Bogen stiller kritiske spørgsmål til, hvordan oplevelsesøkonomien virker, hvordan oplevelser produceres og forbruges, hvordan oplevelsesøkonomien er organiseret socialt, teknologisk og rumligt, og hvori oplevelser egentlig består. Den diskuterer både ansigt til ansigtoplevelser, mediebaserede oplevelser og ikke mindst samspillet mellem dem.
Specifikationer
Undertitel produktion, forbrug, kultur
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Antologier: generelt, Samfund og kultur: generelt
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. apr. 2007
Sideantal 345
Bredde 156
Højde 230
Dybde 22
Vægt 586
Første udgave 0
Oplagsdato 30. jun. 2008
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788759312506
ISBN-10 8759312505
EAN 9788759312506
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.