Oplevelsesdesign

Af: Christian Jantzen, Mikael Vetner og Julie Bouchet
310,00 kr
På lager
ISBN
9788759315774
Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.
Specifikationer
Forfatter Christian Jantzen, Mikael Vetner og Julie Bouchet
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 13. sep. 2011
Sideantal 260
Bredde 172
Højde 240
Dybde 17
Vægt 623
Første udgave 2011
Oplagsdato 11. mar. 2019
Oplag 5
Udgave 1
ISBN-13 9788759315774
ISBN-10 8759315776
EAN 9788759315774
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.