Problemløsende kampagner
370,00 kr
På lager
ISBN
9788759338803
Kampagner, der bidrager til at løse komplekse samfundsproblemer, er vigtigere end nogensinde. Tænk på Sundhedsstyrelsens oplysningsindsats under coronapandemien eller trafikkampagner fra Rådet for Sikker Trafik. Det er eksempler på problemløsende kampagner, som skal flytte viden, holdninger og handlinger hos relevante målgrupper. For første gang bliver kampagnetypen behandlet selvstændigt på dansk i denne bog.
PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER er en ny grundbog om den særlige kommunikationsdisciplin at planlægge kampagner, der kan løse samfundsmæssige problemer. Det er en krævende kampagnetype, som bygger på teoretiske refleksioner, systematiske analyser og et solidt planlægningsarbejde. Derfor udstyrer bogen læseren med den nødvendige viden til at udvikle og gennemføre problemløsende kampagner.
Bogen giver hjælp til seks konkrete faser i planlægningen af problemløsende kampagner:
- Situationsanalyse
- Målgruppeanalyse
- Strategi
- Løsning
- Udrulning
- Evaluering
Undertitel | Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger |
---|---|
Forfatter | Dorte Schiøler |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kommunikationsstudier |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 20. okt. 2022 |
Sideantal | 302 |
Bredde | 172 |
Højde | 240 |
Dybde | 20 |
Vægt | 655 |
Oplagsdato | 20. okt. 2022 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8759338806 |
EAN | 9788759338803 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |