Professionel Webkommunikation
348,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775539352
I en tidsalder med informationsoverbelastning og indholdsoverflod, hvordan får man så folk til at læse det, der står på ens web-sted?
Den moderne verden lever af indhold, og internettet er i stadig større grad blevet det foretrukne medie for levering af indhold. Forretningslivet drejer sig mere og mere om at få det rigtige indhold ud til den rigtige person på det rigtige tidspunkt - og at tjene på det. Indholdet er af kritisk betydning.
Professionel Webkommunikation ændrer din opfattelse af webbet. Hvis en del af dit job går ud på at skrive originalt indhold, som skal lægges ud på nettet - hvad enten der er tale om produktoplysninger, marketingfremstød eller intern kommunikation - er du en del af udgivelsesprocessen. Tænk på dit web-sted som en publikation - så begynder det hele at give mere mening. Tænk på den person, som besøger dit web-sted, som en læser, så bliver dine målsætninger klarere.
Professionel Webkommunikation redegør for teori og praksis i forbindelse med at fremstille læserfokuseret, medrivende indhold. Bogen indeholder nogle meget detaljerede praktiske råd om, hvad det kræver at opbygge et professionelt, indholdsbaseret websted, og behandler blandt andet emnerne klassifikation, navigation, søgning og layout af indhold. Bogen beskriver, hvordan du sammensætter en udgivelsesgruppe, og hvordan du udformer en strategi for webudgivelser.
Find ud af, hvad indhold af høj kvalitet egentlig betyder - og lær, hvordan du skaber det.
Den moderne verden lever af indhold, og internettet er i stadig større grad blevet det foretrukne medie for levering af indhold. Forretningslivet drejer sig mere og mere om at få det rigtige indhold ud til den rigtige person på det rigtige tidspunkt - og at tjene på det. Indholdet er af kritisk betydning.
Professionel Webkommunikation ændrer din opfattelse af webbet. Hvis en del af dit job går ud på at skrive originalt indhold, som skal lægges ud på nettet - hvad enten der er tale om produktoplysninger, marketingfremstød eller intern kommunikation - er du en del af udgivelsesprocessen. Tænk på dit web-sted som en publikation - så begynder det hele at give mere mening. Tænk på den person, som besøger dit web-sted, som en læser, så bliver dine målsætninger klarere.
Professionel Webkommunikation redegør for teori og praksis i forbindelse med at fremstille læserfokuseret, medrivende indhold. Bogen indeholder nogle meget detaljerede praktiske råd om, hvad det kræver at opbygge et professionelt, indholdsbaseret websted, og behandler blandt andet emnerne klassifikation, navigation, søgning og layout af indhold. Bogen beskriver, hvordan du sammensætter en udgivelsesgruppe, og hvordan du udformer en strategi for webudgivelser.
Find ud af, hvad indhold af høj kvalitet egentlig betyder - og lær, hvordan du skaber det.
Undertitel | webindhold af høj kvalitet giver større konkurrencefordele |
---|---|
Forfatter | Gerry McGovern og Rob Norton |
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. dec. 2002 |
Sideantal | 264 |
Bredde | 158 |
Højde | 223 |
Dybde | 22 |
Vægt | 478 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 2. dec. 2002 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775539352 |
ISBN-10 | 8775539357 |
EAN | 9788775539352 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Annette Rosenberg |
Illustreret i farver/sh | Nej |