Programmering i praksis
336,25 kr
Udsolgt
ISBN
9788771605068
En håndsrækning til at inddrage programmering meningsfuldt i grundskolen! Verden er blevet digitaliseret. Alle steder omkring os holder sensorer øje med vores blodtryk, tilbagelagte kilometer og skraldespanden, vi er lige ved at bakke ind i. Data samles i en stadig større strøm omkring os og behandles af algoritmer, der sender informationer videre til vores telefon, vores bil eller ud på nettet. Den, der kender koderne, har adgang til flere informationer om os, end vi selv har overblik over. Koderne er blevet et nyt sprog, som alle er afhængige af, men kun få mestrer. Der er derfor mange grunde til, at der også i folkeskolen er en stigende interesse for kodning og programmering.
Undertitel | Didaktiske design og læringspotentialer i grundskolen |
---|---|
Forfatter | Malene Erkmann og Eva Petropouleas |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 28. feb. 2017 |
Sideantal | 138 |
Bredde | 170 |
Højde | 200 |
Dybde | 8 |
Vægt | 291 |
Første udgave | 2017 |
Oplagsdato | 28. feb. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Undervisning og læring i praksis |
ISBN-13 | 9788771605068 |
ISBN-10 | 8771605061 |
EAN | 9788771605068 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |