Rødgrød med data
298,75 kr
557
ISBN
9788771807233
Alle taler om digitalisering af markedsføring, og massedistribuerede budskaber gennem tryksager og tv-reklamer er for længst erklæret stendøde. Personalisering på baggrund af data er vejen til forbrugerens dyrebare opmærksomhed og købekraft. I en flygtig mediekultur, hvor alle ufiltreret kan debattere på netop digitale medier, og de fleste kun har tid til at læse overskrifter, har vi tilsyneladende helt glemt at sætte spørgsmålstegn ved, om det virkelig forholder sig sådan. Har forbrugeren et ønske om at få personlig markedsføring? Har vi lært kunderne bedre at kende gennem alle de muligheder vi har for at følge hans eller hendes digitale fodspor? Eller har vi distanceret os bag en mængde data, som ingen helt kan finde på noget fornuftigt at bruge til? Denne bogs forfattere tager et kritisk blik på branchens seneste udvikling gennem mange års arbejde i den – og kommer med anbefalinger til, hvordan vi skal begå os i den. Ved at beskrive de komiske situationer, der opstår, når den individualiserende tilgang støder sammen med fokus på forbrugernes fællestræk som en langt mere rentabel strategi. For til sidst at nå til den ubehagelige konklusion, at mennesker ligner hinanden langt mere, end de adskiller sig fra hinanden.
Undertitel | Om fornuft og flødeskum i forbrugermarkedsføring |
---|---|
Forfatter | Mai Bakmand & Alice Monberg |
Forlag | People'sPress |
Indbinding | Indbundet |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 31. dec. 2018 |
Sideantal | 250 |
Bredde | 148 |
Højde | 228 |
Dybde | 0 |
Vægt | 556 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 31. dec. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771807233 |
ISBN-10 | 8771807233 |
EAN | 9788771807233 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |