Regelsamling i Markedsføringsret
350,00 kr
Ny udgave forberedes af forlaget.
ISBN
9788757442984
Regelsamling i Markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
| Undertitel | Danske & EU-retlige markedsføringsregler |
|---|---|
| Forfatter | Danske & EU-retlige markedsføringsregler |
| Forlag | Djøf Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Konkurrence i erhvervslivet, Retssystemer, Retssystemer: generel jura |
| Varegruppe | Erhverv, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 23. aug. 2018 |
| Sideantal | 634 |
| Bredde | 211 |
| Højde | 299 |
| Dybde | 40 |
| Vægt | 1833 |
| Første udgave | 2012 |
| Oplagsdato | 23. aug. 2018 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 6 |
| ISBN-13 | 9788757442984 |
| ISBN-10 | 8757442983 |
| EAN | 9788757442984 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




