Regelsamling i Markedsføringsret

Af: Danske & EU-retlige markedsføringsregler
350,00 kr
Ny udgave forberedes af forlaget.
ISBN
9788757442984
Regelsamling i Markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.

Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
Specifikationer
Undertitel Danske & EU-retlige markedsføringsregler
Forfatter Danske & EU-retlige markedsføringsregler
Forlag Djøf Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Konkurrence i erhvervslivet, Retssystemer, Retssystemer: generel jura
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. aug. 2018
Sideantal 634
Bredde 211
Højde 299
Dybde 40
Vægt 1833
Første udgave 2012
Oplagsdato 23. aug. 2018
Oplag 1
Udgave 6
ISBN-13 9788757442984
ISBN-10 8757442983
EAN 9788757442984
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.