Regelsamling i Markedsføringsret
350,00 kr
Ny udgave forberedes af forlaget.
ISBN
9788757442984
Regelsamling i Markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
Undertitel | Danske & EU-retlige markedsføringsregler |
---|---|
Forfatter | Danske & EU-retlige markedsføringsregler |
Forlag | Djøf Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Konkurrence i erhvervslivet, Retssystemer, Retssystemer: generel jura |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 23. aug. 2018 |
Sideantal | 634 |
Bredde | 211 |
Højde | 299 |
Dybde | 40 |
Vægt | 1833 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 23. aug. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 6 |
ISBN-13 | 9788757442984 |
ISBN-10 | 8757442983 |
EAN | 9788757442984 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |