Retail Management

Af: Peter Skjold Mogensen
348,75 kr
På lager
ISBN
9788799867509

Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.

På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.

Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.

Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail).

Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet, evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiksforståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning samt en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.

Specifikationer
Undertitel Konceptudvikling og styring
Forfatter Peter Skjold Mogensen
Forlag Retail Books
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. nov. 2016
Sideantal 161
Bredde 171
Højde 246
Dybde 12
Vægt 427
Første udgave 2016
Oplagsdato 25. nov. 2016
Oplag 1
Udgave 3
ISBN-13 9788799867509
ISBN-10 8799867508
EAN 9788799867509
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.