Samarbejde om det skolestartende barn
228,75 kr
På lager
ISBN
9788750041542
Pædagoger og lærere skal samarbejde om barnets overgang fra børnehave til skole. Med skiftet følger nye roller og kompetencer. I et udviklingspsykologisk og praksisnært perspektiv beskriver forfatteren det skolestartende barn og mødet mellem de to forskellige pædagogiske traditioner. Desuden giver hun konkrete metoder til udvikling af samarbejdet i praksis. Bogen er skrevet til pædagog- og læreruddannelsens tværfaglige modul, Tværprofessionel praksis.
Forfatter | Inge Schoug Larsen |
---|---|
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Danmark, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 28. feb. 2014 |
Sideantal | 200 |
Bredde | 135 |
Højde | 210 |
Dybde | 16 |
Vægt | 265 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 24. sep. 2016 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788750041542 |
EAN | 9788750041542 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |