Samarbejde om det skolestartende barn
248,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788750041542
Pædagoger og lærere skal samarbejde om barnets overgang fra børnehave til skole. Med skiftet følger nye roller og kompetencer. I et udviklingspsykologisk og praksisnært perspektiv beskriver forfatteren det skolestartende barn og mødet mellem de to forskellige pædagogiske traditioner. Desuden giver hun konkrete metoder til udvikling af samarbejdet i praksis. Bogen er skrevet til pædagog- og læreruddannelsens tværfaglige modul, Tværprofessionel praksis.
Forfatter | Inge Schoug Larsen |
---|---|
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Danmark, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 28. feb. 2014 |
Sideantal | 200 |
Bredde | 135 |
Højde | 210 |
Dybde | 16 |
Vægt | 265 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 24. sep. 2016 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788750041542 |
EAN | 9788750041542 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |