Samarbejde om det skolestartende barn
228,75 kr
På lager
ISBN
9788750041542
Pædagoger og lærere skal samarbejde om barnets overgang fra børnehave til skole. Med skiftet følger nye roller og kompetencer. I et udviklingspsykologisk og praksisnært perspektiv beskriver forfatteren det skolestartende barn og mødet mellem de to forskellige pædagogiske traditioner. Desuden giver hun konkrete metoder til udvikling af samarbejdet i praksis. Bogen er skrevet til pædagog- og læreruddannelsens tværfaglige modul, Tværprofessionel praksis.
| Forfatter | Inge Schoug Larsen |
|---|---|
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Danmark, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 28. feb. 2014 |
| Sideantal | 200 |
| Bredde | 135 |
| Højde | 210 |
| Dybde | 16 |
| Vægt | 265 |
| Første udgave | 2014 |
| Oplagsdato | 24. sep. 2016 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788750041542 |
| EAN | 9788750041542 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



