Serviceøkonomi
425,00 kr
På lager
ISBN
9788776756062
En opdateret videreudvikling af den kendte lærebog, rettet primært mod serviceøkonomstudiet, således at de nyeste fagplaner er dækket ind. I denne udgave er der en fyldig gennemgang af regnskaber inden for oplevelses- og serviceindustrien. Endvidere belyses anvendelsen af økonomistyringssystemer og emnet Yield Management. Ud over teorien, der er rettet mod oplevelsesøkonomien, er der forskllige cases, der bl.a. belyser konkrete problemstilinger på hotel- og restaurantområdet. Lærebogens brugere har på bogens web-adresse fri adgang til en opgavesamling, der følger grundbogens opbygning, ligesom underviserne har adgang til vejledende løsninger til opgaverne på hjemmesidens underviserforum.
Undertitel | økonomi for service- og oplevelsesindustrien |
---|---|
Forfatter | Erik Krogager Consult Aps;Ole Bredgaard;Michael Pedersen |
Forlag | Gyldendal Akademisk |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Økonomi |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 13. aug. 2008 |
Sideantal | 230 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 13. aug. 2008 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776756062 |
ISBN-10 | 8776756062 |
EAN | 9788776756062 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | publizon |
Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |