Situationsbestemt kommunikation
198,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641566
Bogen er inspireret af den klassiske situationsbestemte ledelse. Den deler de mange situationer, som en leder kan komme i, op i fire arketyper, dvs. fire forskellige slags medarbejdere, der afhængig af niveau og engagement har behov for forskellige former for ledelse.
I alt rummer bogen 16 gode råd og 16 eksempler, der menes at være repræsentative for langt størsteparten af de kommunikationskrævende situationer, som den moderne leder kommer i. Og de er desuden velegnede til at vise, hvordan man udvikler sit lederskab med effektiv kommunikation.
Bogen egner sig til individuel inspiration og fordybelse, men også som standardpensum på lederkurser.
Forfatter | Frans Grandjean |
---|---|
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. aug. 2007 |
Sideantal | 82 |
Bredde | 128 |
Højde | 176 |
Dybde | 8 |
Vægt | 114 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 29. aug. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Kort til viden |
ISBN-13 | 9788776641566 |
ISBN-10 | 8776641562 |
EAN | 9788776641566 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |