Sociale netværksmedier
Sociale netværkssites som Facebook, Twitter, LinkedIn og Instagram indgår i stigende grad som en integreret del af vores hverdagsliv og kommunikation med andre. Her kan man med udgangspunkt i sin egen personlige profil forbinde sig med gamle og nye venner for at diskutere og dele indhold i form af tekst, billeder og videoer.
Denne bog beskriver sociale netværkssites som mediefænomen og viser, hvordan tilstedeværelsen i disse sociale netværk påvirker vores identitet og sociale liv, både privat og professionelt.
Bogen ser blandt andet nærmere på følgende spørgsmål: Hvordan kan vi forstå identitet i et netværksperspektiv? Hvordan udfolder fællesskaber sig på disse sites? Og hvilke udfordringer står man overfor, når man vil kommunikere strategisk på disse platforme?
| Undertitel | Serie: Kort og præcist om medier og kommunikation |
|---|---|
| Forfatter | Lisbeth Klastrup |
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 15. mar. 2016 |
| Sideantal | 141 |
| Bredde | 155 |
| Højde | 230 |
| Dybde | 10 |
| Vægt | 250 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 27. jul. 2018 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 1 |
| Serie | Kort og præcist om medier og kommunikation |
| ISBN-13 | 9788759316276 |
| ISBN-10 | 8759316276 |
| EAN | 9788759316276 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





