Strategi i vindervirksomheder
447,50 kr
500
ISBN
9788790959753
Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle de strategiske udfordringer og dermed efterleve intentionerne i Nørby-udvalgets anbefalinger til god selskabsledelse.
Der er tale om en dansk bog, der tager udgangspunkt i virksomheder med samme strategiske udfordringer og struktur som dem bogen henvender sig til. Den handler om og er skrevet til mindre og mellemstore danske virksomheder.
Der er tale om en dansk bog, der tager udgangspunkt i virksomheder med samme strategiske udfordringer og struktur som dem bogen henvender sig til. Den handler om og er skrevet til mindre og mellemstore danske virksomheder.
Forfatter | Jørgen Lægaard¤Mikael Vest |
---|---|
Forlag | JP Bøger |
Indbinding | Ingen |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. jan. 2003 |
Sideantal | 400 |
Bredde | 159 |
Højde | 236 |
Dybde | 29 |
Vægt | 750 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 29. jan. 2003 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788790959753 |
ISBN-10 | 8790959752 |
EAN | 9788790959753 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |