Strategisk kommunikation i praksis

Af: Anne Katrine Lund og Mette Refshauge
347,50 kr
På lager
ISBN
9788759342404
Nye krav til troværdighed, tempo, tydelighed m.m. har forandret kommunikationsarbejdet, og hvad skal der egentlig til, når kommunikation foregår hele tiden, med alle stakeholders, og når alle med en smartphone er sin egen kanal?

Strategisk kommunikation i praksis giver viden og værktøjer til, hvordan du skaber værdi som professionel kommunikatør i en forandret verden. I bogen får du overblik over den vigtigste teori, indblik i konkrete cases og inspiration fra verdens førende forskere på kommunikationsfeltet. Læs f.eks. om udfordringerne med at skabe tillid og god kontakt med alle stakeholders, om intern kommunikation, krisekommunikation og facilitering af forandringer.   

 Bogens cases kommer fra den globale logistikvirksomhed A. P. Møller – Mærsks kommunikative maskinrum. Hvad gjorde Mærsk f.eks., da klimaet kaldte på et nyt samfundsansvar, eller da invasionen i Ukraine skabte en helt ny virkelighed?  

 Bogen stiller skarpt på viden, evner og personlige egenskaber hos den professionelle kommunikatør, der skal mestre de mange roller fra producent til facilitator, træner og producer.   

 Strategisk kommunikation i praksis er til den kommunikationsstuderende og den nysgerrige kommunikatør, der gerne vil blive klogere på teori og praksis og have helt konkrete værktøjer til hverdagen.
Specifikationer
Undertitel Viden og værktøjer til at skabe værdi
Forfatter Anne Katrine Lund og Mette Refshauge
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Kommunikationsstudier
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. aug. 2023
Sideantal 339
Bredde 172
Højde 238
Dybde 23
Vægt 702
Oplagsdato 15. aug. 2023
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8759342404
EAN 9788759342404
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.