Tag kunden med til bords

Af: Charlotte Wandorf
298,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641702

Tag kunden med til bords er en bog om, hvordan man både kortlægger og værdisætter relationen mellem kunde og virksomhed. Bogen bygger på et forskningsprojekt initieret af Charlotte Wandorf og støttet op af en række danske og internationale virksomheder. Resultatet er et nyt strategisk værktøj, RelationScore, der kaster lys over virksomhedens kunderelationer og frem for alt klæder virksomhedens ledelse på til at arbejde mere strategisk med relationen til kunderne.

Virksomhedens kunder skal være det forretningsmæssige omdrejningspunkt og skal inddrages i en lang række centrale strategiprocesser som f.eks. forretningsudvikling, produktudvikling, kommunikation og salgsstyring. Formålet med at inddrage viden om kunderne i disse processer er at øge forståelsen af markedet og dermed styrke virksomhedens beslutningsgrundlag.

Bogens fokus er meget praktisk. Gennem bogen præsenteres læserne for en lang række forretningsmæssige problemstillinger, og Charlotte Wandorf giver mange eksempler på, hvordan virksomheden med fordel kan basere sin strategiske platform på viden om kunderelationen og kundernes behov.

Specifikationer
Undertitel og få et nyt omdrejningspunkt for forretningsudvikling
Forfatter Charlotte Wandorf
Forlag L&R Business
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Salg og marketing
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 12. jan. 2007
Sideantal 224
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2007
Oplagsdato 12. jan. 2007
Oplag 1
Udgave 1
Serie nummer 0
Recall To 2. dec. 2
Recall From 2. dec. 2
ISBN-13 9788776641702
ISBN-10 8776641708
EAN 9788776641702
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.