Tag kunden med til bords
Tag kunden med til bords er en bog om, hvordan man både kortlægger og værdisætter relationen mellem kunde og virksomhed. Bogen bygger på et forskningsprojekt initieret af Charlotte Wandorf og støttet op af en række danske og internationale virksomheder. Resultatet er et nyt strategisk værktøj, RelationScore, der kaster lys over virksomhedens kunderelationer og frem for alt klæder virksomhedens ledelse på til at arbejde mere strategisk med relationen til kunderne.
Virksomhedens kunder skal være det forretningsmæssige omdrejningspunkt og skal inddrages i en lang række centrale strategiprocesser som f.eks. forretningsudvikling, produktudvikling, kommunikation og salgsstyring. Formålet med at inddrage viden om kunderne i disse processer er at øge forståelsen af markedet og dermed styrke virksomhedens beslutningsgrundlag.
Bogens fokus er meget praktisk. Gennem bogen præsenteres læserne for en lang række forretningsmæssige problemstillinger, og Charlotte Wandorf giver mange eksempler på, hvordan virksomheden med fordel kan basere sin strategiske platform på viden om kunderelationen og kundernes behov.
Undertitel | og få et nyt omdrejningspunkt for forretningsudvikling |
---|---|
Forfatter | Charlotte Wandorf |
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Salg og marketing |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. jan. 2007 |
Sideantal | 224 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 12. jan. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie nummer | 0 |
Recall To | 2. dec. 2 |
Recall From | 2. dec. 2 |
ISBN-13 | 9788776641702 |
ISBN-10 | 8776641708 |
EAN | 9788776641702 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |