Unik nu - eller aldrig

Af: Jesper Kunde
398,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775538317
Brandsystem, brand value chain, brand relation management og brandkommunikationinfrastruktur er blandt de nye begreber - og redskaber - der bliver introduceret i Jesper Kundes nye bog, Unik NU ... eller aldrig.


I fremtiden er det nemlig et brand, der driver en moderne virksomhed - ikke et produkt. Brand i stedet for produkt forklarer også, hvorfor vi er på vej fra den gamle produktorienterede økonomi til den nye værdiøkonomi.


I den nye værdiøkonomi bliver de gamle markedsgrænser splintret. Hvor virksomhederne tidligere kunne satse alt på at dominere én produktkategori, bliver unikke horisontale værdier de nye vindere. For kunderne vil i stigende grad efterspørge det enestående og det involverende mærke - og afvise det intetsigende.


I Unik NU ... eller aldrig viser Jesper Kunde, hvordan man kan bruge brandet til at udvikle virksomhedens strategi og i praksis tranformere sin virksomhed til den nye værdiøkonomi ved hjælp af brandtankegangen.


Unik NU ... eller aldrig giver konkrete råd om brandopbygning og anviser nye veje til erobring af en unik værdiposition.


Specifikationer
Undertitel brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi
Forfatter Jesper Kunde
Forlag L&R Business
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 30. aug. 2002
Sideantal 384
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2002
Oplagsdato 30. aug. 2002
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788775538317
ISBN-10 8775538318
EAN 9788775538317
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.