Unik nu - eller aldrig
398,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775538317
Brandsystem, brand value chain, brand relation management og brandkommunikationinfrastruktur er blandt de nye begreber - og redskaber - der bliver introduceret i Jesper Kundes nye bog, Unik NU ... eller aldrig.
I fremtiden er det nemlig et brand, der driver en moderne virksomhed - ikke et produkt. Brand i stedet for produkt forklarer også, hvorfor vi er på vej fra den gamle produktorienterede økonomi til den nye værdiøkonomi.
I den nye værdiøkonomi bliver de gamle markedsgrænser splintret. Hvor virksomhederne tidligere kunne satse alt på at dominere én produktkategori, bliver unikke horisontale værdier de nye vindere. For kunderne vil i stigende grad efterspørge det enestående og det involverende mærke - og afvise det intetsigende.
I Unik NU ... eller aldrig viser Jesper Kunde, hvordan man kan bruge brandet til at udvikle virksomhedens strategi og i praksis tranformere sin virksomhed til den nye værdiøkonomi ved hjælp af brandtankegangen.
Unik NU ... eller aldrig giver konkrete råd om brandopbygning og anviser nye veje til erobring af en unik værdiposition.
I fremtiden er det nemlig et brand, der driver en moderne virksomhed - ikke et produkt. Brand i stedet for produkt forklarer også, hvorfor vi er på vej fra den gamle produktorienterede økonomi til den nye værdiøkonomi.
I den nye værdiøkonomi bliver de gamle markedsgrænser splintret. Hvor virksomhederne tidligere kunne satse alt på at dominere én produktkategori, bliver unikke horisontale værdier de nye vindere. For kunderne vil i stigende grad efterspørge det enestående og det involverende mærke - og afvise det intetsigende.
I Unik NU ... eller aldrig viser Jesper Kunde, hvordan man kan bruge brandet til at udvikle virksomhedens strategi og i praksis tranformere sin virksomhed til den nye værdiøkonomi ved hjælp af brandtankegangen.
Unik NU ... eller aldrig giver konkrete råd om brandopbygning og anviser nye veje til erobring af en unik værdiposition.
Undertitel | brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi |
---|---|
Forfatter | Jesper Kunde |
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. aug. 2002 |
Sideantal | 384 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 30. aug. 2002 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775538317 |
ISBN-10 | 8775538318 |
EAN | 9788775538317 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |