Webcellence
168,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788778879318
Selv en grim og simpel webshop kan være uhyre effektiv. Nu gør e-handelsekspert Jens Strandbygaard op med følelser og æstetik inden for e-handel. E-handel drejer sig om at skabe resultater, omsætning og overskud – og her kommer designerens mavefornemmelse på en hård prøve, fordi den effektive webshop måler og analyserer alle tiltag. Om det så er effekten af at skifte en grøn knap til en rød eller at omformulere en overskrift, så kan det hele måles og vejes og anvendes til løbende forbedringer.
Jens Strandbygaard er en af pionererne inden for dansk e-handel. Han har siden 1996 levet af at rådgive virksomheder i ind- og udland om e-handel og internetmarkedsføring, og han har været med til at opbygge en række danske og internationale web-succeser. Og også fiaskoer. Sidstnævnte er nu det, man lærer allermest af.
I Webcellence fokuserer Jens Strandbygaard på, hvordan man driver og optimerer sin webshop, så man hurtigst muligt finder ud af, hvad der ikke virker – for at man kan lave det, der virker. De mange muligheder for optimering af en webshop gøres forståelige gennem paralleller til den virkelige verden, hvor Jens Strandbygaard med logiske eksempler viser, hvordan en almindelig butik ville fungere, hvis man havde de samme muligheder som på nettet. Dernæst får læseren helt håndgribelige værktøjer, så teorierne kan omsættes til praksis – og i sidste ende – resultater.
Bogen er oplagt til både den rutinerede webmarketingchef og nybegynderen, ligesom både store og små virksomheder, der driver en webshop, kan få udbytte af indholdet.
Jens Strandbygaard er en af pionererne inden for dansk e-handel. Han har siden 1996 levet af at rådgive virksomheder i ind- og udland om e-handel og internetmarkedsføring, og han har været med til at opbygge en række danske og internationale web-succeser. Og også fiaskoer. Sidstnævnte er nu det, man lærer allermest af.
I Webcellence fokuserer Jens Strandbygaard på, hvordan man driver og optimerer sin webshop, så man hurtigst muligt finder ud af, hvad der ikke virker – for at man kan lave det, der virker. De mange muligheder for optimering af en webshop gøres forståelige gennem paralleller til den virkelige verden, hvor Jens Strandbygaard med logiske eksempler viser, hvordan en almindelig butik ville fungere, hvis man havde de samme muligheder som på nettet. Dernæst får læseren helt håndgribelige værktøjer, så teorierne kan omsættes til praksis – og i sidste ende – resultater.
Bogen er oplagt til både den rutinerede webmarketingchef og nybegynderen, ligesom både store og små virksomheder, der driver en webshop, kan få udbytte af indholdet.
Undertitel | effektivt salg og markedsføring på internettet |
---|---|
Forfatter | Jens Strandbygaard |
Forlag | Frydenlund |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Detailhandel og grossistvirksomhed |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 20. feb. 2011 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 147 |
Højde | 216 |
Dybde | 11 |
Vægt | 245 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 20. feb. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788778879318 |
ISBN-10 | 8778879310 |
EAN | 9788778879318 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |