Er der noget i nettet?
80,00 kr
På lager
ISBN
9788777018732
Hvordan bruger danske forskere i pædagogik og uddannelse Internettet i professionel sammenhæng?
Internettet bliver i denne undersøgelse betragtet med to særlige vinkler:
For det første betragtes det med et særligt fokus på informationssøgning. Dette kan stadig betragtes som en af de væsentligste sider af Internettet. Ministerier, forskningsinstitutioner, uddannelsesinstitutioner, biblioteker og andre udbydere af information bruger betragtelige summer på at gøre information herunder information om pædagogik og uddannelse tilgængelig.
For det andet er der spurgt til den enkelte forskers professionelle brug af Internettet. Dette skal forstås som den brug, der finder sted i forskerens arbejdsmæssige sammenhæng.
Internettet bliver i denne undersøgelse betragtet med to særlige vinkler:
For det første betragtes det med et særligt fokus på informationssøgning. Dette kan stadig betragtes som en af de væsentligste sider af Internettet. Ministerier, forskningsinstitutioner, uddannelsesinstitutioner, biblioteker og andre udbydere af information bruger betragtelige summer på at gøre information herunder information om pædagogik og uddannelse tilgængelig.
For det andet er der spurgt til den enkelte forskers professionelle brug af Internettet. Dette skal forstås som den brug, der finder sted i forskerens arbejdsmæssige sammenhæng.
Undertitel | hvordan bruger danske forskere i pædagogik og uddannelse Internettet i professionel sammenhæng, en undersøgelse med fokus på informationssøgning |
---|---|
Forfatter | Michael Søgaard Larsen |
Forlag | Danmarks Pædagogiske Bibliotek |
Thema koder | Biblioteker og informationstjenester |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 2001 |
Sideantal | 76 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 1. jan. 2001 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
ISBN-13 | 9788777018732 |
ISBN-10 | 8777018737 |
EAN | 9788777018732 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |