Praksis på tværs
65,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788777770234
Indholdsfortegnelse:
Del I: Undersøgelse af ikke-fagdelt undervisning
Kapitel 1: Hvorfor nu ikke-fagdelt undervisning
Kapitel 2: Undersøgelsens metode og metodeproblemer
Kapitel 3: Ikke fag-delt/tværfaglig undervisning
Del II: Undervisningens praksis
Kapitel 4: Vildmosen
Kapitel 5: Natur og idræt
Kapitel 6: Praksis over et længere forløb
Del III: Særlige temaer
Kapitel 7: Faglighedens skæbne
Kapitel 8: De små fags placering i tværfagligheden
Kapitel 9: Elevernes læring
Kapitel10: Om lærersamarbejde
Del IV: Sammenfatning
Kapitel 11: Sammenfatning og konklusioner
Bilag
Del I: Undersøgelse af ikke-fagdelt undervisning
Kapitel 1: Hvorfor nu ikke-fagdelt undervisning
Kapitel 2: Undersøgelsens metode og metodeproblemer
Kapitel 3: Ikke fag-delt/tværfaglig undervisning
Del II: Undervisningens praksis
Kapitel 4: Vildmosen
Kapitel 5: Natur og idræt
Kapitel 6: Praksis over et længere forløb
Del III: Særlige temaer
Kapitel 7: Faglighedens skæbne
Kapitel 8: De små fags placering i tværfagligheden
Kapitel 9: Elevernes læring
Kapitel10: Om lærersamarbejde
Del IV: Sammenfatning
Kapitel 11: Sammenfatning og konklusioner
Bilag
| Undertitel | en rapport om ikke-fagdelt undervisning på de mellemste klassetrin |
|---|---|
| Forlag | DLH FUR |
| Thema koder | Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 1993 |
| Sideantal | 160 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1992 |
| Oplagsdato | 5. jan. 1 |
| Oplag | 0 |
| Udgave | 0 |
| ISBN-13 | 9788777770234 |
| ISBN-10 | 8777770234 |
| EAN | 9788777770234 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



