En analyse af helhedsundervisning som didaktisk princip

Af: Ole Volfing Poulsen, Søren Bæksgård Jensen
15,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788787315609
Publikationen er et indlæg i debatten omkring undervisningsministeriets "oplæg til overvejelse og debat vedrørende undervisning af elever med generelle indlæringsvanskeligheder" (Undervisningsministeriet 1984).

Der indledes med et koncentreret referat af debatoplægget. Herefter følger en kort redegørelse for forfatternes forståelsesramme, efterfulgt af en kritisk analyse af det didaktiske princip, helhedsundervisningen, der efterfølges af en vurdering af debatoplæggets metodiske forslag, den individuelle læseplan. Der afsluttes med et konkluderende afsnit.
Specifikationer
Undertitel et indlæg i debatten omkring undervisningsministeriets "oplæg til overvejelse og debat vedrørende undervisning af elever med generelle indlæringsvanskeligheder" (undervisningsministeriet 1984)
Forfatter Ole Volfing Poulsen, Søren Bæksgård Jensen
Forlag Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Pædagogik og Psykologi
Thema koder Specialundervisning
Varegruppe Pædagogik, Børn og forældre
Ekspedition AAUF
Udgivelsesdato 1. jan. 1988
Sideantal 44
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 1986
Oplagsdato 5. jan. 1
Oplag 0
Udgave 0
Serie Specialpædagogiske tekster
ISBN-13 9788787315609
ISBN-10 8787315602
EAN 9788787315609
Sprog Dansk
Orignalsprog Sproget kan ikke bestemmes
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.