Brug dit brand

Af: Majken Schultz;Mary Jo Hatch
350,00 kr
På lager
ISBN
9788702168518
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo Hatch i dialog med ledere fra verdensbrands som fx LEGO Gruppen, Novo Nordisk, Nissan og Johnson & Johnson udviklet en model, der kan vurdere, hvor gode virksomhederne er til at håndtere deres brand. Casehistorierne i Brug dit brand er rige, og hvert kapitel har sine egne cases til at illustrere pointerne. Corporate branding: en dynamisk ledelseopgave for det øverste ledelseslag                                                                 Schultz og Hatch’ corporate brand-arbejde placerer ledelsesansvaret for brandhåndteringen på højeste niveau. Ikke i marketing og HR-afdelingen! Hver enkelt stakeholder: medarbejdere, kunder, leverandører og ”brandtilbedere” spiller en vigtig rolle, når det gælder om at definere betydningen og skabe værdien af det brand, der knytter alle stakeholdere til virksomheden.  Majken Schultz og Mary Jo Hatch er helt overbeviste om, at samtænkning mellem vision, kultur og image er altafgørende for at få succes med sit brand: ”Hver eneste gang man får øje på et vellykket corporate brand, kan man konstatere en sammenhæng mellem det, virksomhe-dens øverste ledelse ønsker at opnå i fremtiden (dens strategiske vision), det, som virksomhedens medarbejdere ved eller tror på (nedfældet i dens kultur), og det, som de eksterne inte-ressenter forventer af eller forbinder med virksomheden (deres forskellige billeder eller image af virksomheden)… – jo større samhørighed mellem vision, kultur og image, desto stærkere bliver brandet”. Grundbog: overblik og præcis vejledning Brug dit brand er grundbogen, der giver ledere, virksomheder, reklame- og kommunikationsfolk – og alle andre interessenter – overblikket over corporate brandledelse. Bogen tegner både de store linier inden for corporate brand-udvikling og giver præcis vejledning til, hvordan ledere kan begynde den omfattende og aldrig afsluttede opgave at lede virksomhedens corporate brand.  
Specifikationer
Undertitel Udtryk identitet gennem corporate branding
Forfatter Majken Schultz;Mary Jo Hatch
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Forretningsstrategier, PR, Varemærker og branding
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. jul. 2014
Sideantal 300
Bredde 127
Højde 202
Dybde 26
Vægt 389
Første udgave 0
Oplagsdato 7. jan. 2020
Oplag 4
Udgave 2
ISBN-13 9788702168518
ISBN-10 8702168518
EAN 9788702168518
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter Lena Fluger
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.