CSR med succes

Af: Annabeth Aagaard
350,00 kr
500
ISBN
9788702113549
Corporate sociale responsibility, virksomhedernes sociale ansvar – eller blot CSR – har de senere år stået højt på dagsordenen i en lang række virksomheder. Ønsket om at medvirke til en bæredygtig fremtid har fået virksomheder til at sætte fokus på CSR. Men mange har også måttet erfare, at der kan være langt fra de gode intentioner til rent praktisk at indføre CSR i virksomheden. Denne bog bygger bro imellem CSR i teorien og CSR i praksis og fokuserer på, hvordan ledere og medarbejdere integrerer CSR i virksomhedens strategi og forretning. Den beskæftiger sig med alle virksomhedstyper, både store, små, offentlige og private samt produktions- og servicevirksomheder og viser, hvordan man kan arbejde med CSR både i den daglige ledelse og i så forskellige funktioner som produktion, indkøb, udvikling/innovation, kommunikation, salg, HR og administration. Bogen henvender sig både til praktikere, der i det daglige skal sikre, at virksomheden bidrager til en bedre verden, og til teoretikere, der arbejder med CSR og søger viden om effektiv CSR-integration.
Specifikationer
Undertitel Fra teori til praksis
Forfatter Annabeth Aagaard
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Etik og socialt ansvar i virksomheder
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 14. maj 2012
Sideantal 320
Bredde 140
Højde 220
Dybde 27
Vægt 497
Første udgave 0
Oplagsdato 14. maj 2012
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702113549
ISBN-10 8702113549
EAN 9788702113549
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Annemette Øvlisen
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.