Humor i ledelse
248,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641238
Karen-Marie Lillelund, bakkesangerinde og humorekspert, har skrevet en interessant og praktisk bog om humor i ledelse. Hun viser, hvordan ledelsen ved at inddrage humor kan skabe et bedre klima på arbejdspladsen. Hun viser også, at det er på disse arbejdspladser, at der skabes resultater i form af større åbenhed for idé- og produktudvikling, større accept af forandringer og dermed bedre omstillingsevne.
Bogen er en grundig gennemgang af humorens historie, og den indeholder mange eksempler på, hvordan humor er blevet inddraget i virksomhedsledelse. Bogens sidste del indeholder en humorskole, der gennemgår, hvordan man kan inddrage humor i ledelsen eller dagligdagen. Det er ikke skæg og røde næser. Det er derimod øvelser, der sætter en i stand til at bryde vaner og bringe humor ind i hverdagen.
Bogen er en grundig gennemgang af humorens historie, og den indeholder mange eksempler på, hvordan humor er blevet inddraget i virksomhedsledelse. Bogens sidste del indeholder en humorskole, der gennemgår, hvordan man kan inddrage humor i ledelsen eller dagligdagen. Det er ikke skæg og røde næser. Det er derimod øvelser, der sætter en i stand til at bryde vaner og bringe humor ind i hverdagen.
Forfatter | Karen-Marie Lillelund |
---|---|
Forlag | Børsen |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. jun. 2006 |
Sideantal | 223 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 10. dec. 2007 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776641238 |
ISBN-10 | 8776641236 |
EAN | 9788776641238 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |