Innovationsprocessen og vejen til markedet
Helle Aarøe Nissen udfolder begrebet innovation. Hun introducerer til innovationsprocessens elementer og den komplekse vej til markedet. Med udgangspunkt i en holistisk tilgang til innovationsprocessen integreres et markedsperspektiv med udviklingen af innovationer. Bogen har fokus på innovationsledelse, samarbejde i innovationsteams, identificering af kundegrupper, positionering af innovationer og udfoldelse af, hvad kommercialisering indeholder.
Bogen henvender sig både til studerende i innovation og markedsudvikling på videregående uddannelser og til praktikere, som arbejder med innovation i virksomheder og andre organisationer.
Helle Aarøe Nissen er ph.d. i Erhvervsøkonomi fra Syddansk Universitet. Hun forsker i virksomheders udvikling og kommercialisering af innovationer.
| Forfatter | Helle Aarøe Nissen |
|---|---|
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Innovation i virksomheder |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 21. aug. 2018 |
| Sideantal | 128 |
| Bredde | 136 |
| Højde | 217 |
| Dybde | 9 |
| Vægt | 172 |
| Første udgave | 2018 |
| Oplagsdato | 22. dec. 2022 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788741273594 |
| ISBN-10 | 8741273594 |
| EAN | 9788741273594 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



