Mål dine resultater

Af: Karin Sloth
365,00 kr
På lager
ISBN
9788759312483
Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele: Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.
Specifikationer
Undertitel analyse, evaluering og måling af kommunikation
Forfatter Karin Sloth
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 14. jan. 2011
Sideantal 232
Bredde 170
Højde 240
Dybde 15
Vægt 647
Første udgave 2011
Oplagsdato 14. aug. 2013
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788759312483
ISBN-10 8759312483
EAN 9788759312483
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.