Om følelsesmæssig intelligens
250,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702226867
Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om følelsesmæssig intelligens. Artikler med klassikerstatus.
Det bliver mere og mere klart, hvor afgørende følelsesmæssig intelligens er for godt lederskab. Artiklerne i denne bog vil
• lære dig at tage ansvar for dit humør og forstå, hvor meget det faktisk smitter.
• vise, hvor stor en forskel fairness kan gøre i en proces.
• lære dig at standse de dårlige beslutninger, du ubevidst træffer på et fejlagtigt grundlag.
• gøre det klart, hvordan egenskaber som robusthed og agilitet kan hjælpe dig som leder og som menneske.
• lære dig at håndtere de unge, men følelsesmæssigt umodne talenter på din arbejdsplads.
Undertitel | De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler |
---|---|
Forfatter | Harvard Business Review |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Arbejdspsykologi og erhvervspsykologi, Ledelse og ledelsesteknikker, Populærpsykologi |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 16. jun. 2017 |
Sideantal | 188 |
Bredde | 138 |
Højde | 216 |
Dybde | 16 |
Vægt | 331 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 16. jun. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702226867 |
ISBN-10 | 8702226867 |
EAN | 9788702226867 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | Annette Rosenberg |
Omslagsgrafiker | Louise Tandrup Kock |
Omslagsillustrator | Louise Tandrup Kock |
Illustreret i farver/sh | Nej |