Om følelsesmæssig intelligens

Af: Harvard Business Review
250,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702226867
Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende  forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om følelsesmæssig intelligens. Artikler med klassikerstatus. Det bliver mere og mere klart, hvor afgørende følelsesmæssig intelligens er for godt lederskab. Artiklerne i denne bog vil • lære dig at tage ansvar for dit humør og forstå, hvor meget det faktisk smitter. • vise, hvor stor en forskel fairness kan gøre i en proces. • lære dig at standse de dårlige beslutninger, du ubevidst træffer på et fejlagtigt grundlag. • gøre det klart, hvordan egenskaber som robusthed og agilitet kan hjælpe dig som leder og som menneske. • lære dig at håndtere de unge, men følelsesmæssigt umodne talenter på din arbejdsplads.
Specifikationer
Undertitel De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler
Forfatter Harvard Business Review
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Arbejdspsykologi og erhvervspsykologi, Ledelse og ledelsesteknikker, Populærpsykologi
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 16. jun. 2017
Sideantal 188
Bredde 138
Højde 216
Dybde 16
Vægt 331
Første udgave 0
Oplagsdato 16. jun. 2017
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702226867
ISBN-10 8702226867
EAN 9788702226867
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter Annette Rosenberg
Omslagsgrafiker Louise Tandrup Kock
Omslagsillustrator Louise Tandrup Kock
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.