Op på ølkassen
268,75 kr
På lager
ISBN
9788702260083
Mange ledere pakker deres budskaber ind i logiske og saglige appelformer, der taler til fornuften. Men forskning viser, at fornuften kun spiller en lille rolle, når vi mennesker træffer beslutninger. Vi bliver først rigtig overbevist, når en person også formår at vække vores følelser.
I OP PÅ ØLKASSEN — 40 virkemidler der forvandler hård strategi til bløde budskaber forklarer forfattern, hvorfor blød kommunikation indvirker så kraftigt på vores beslutningssystem. Bogen indeholder en værktøjskasse med redskaber til arbejdet med de bløde kommunikationsdiscipliner og 40 praktiske eksempler på virkemidler, der kan forstærke og forlænge effekten af det, du siger
Undertitel | 40 virkemidler der forvandler hård strategi til bløde budskaber |
---|---|
Forfatter | Lene Kobbernagel |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. aug. 2018 |
Sideantal | 192 |
Bredde | 139 |
Højde | 204 |
Dybde | 17 |
Vægt | 285 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 19. jun. 2024 |
Oplag | 6 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702260083 |
ISBN-10 | 8702260083 |
EAN | 9788702260083 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Jeanette Bech |
Omslagsgrafiker | Helle Harder |
Illustreret i farver/sh | Nej |