Raving fans
210,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788791269103
Fra forordet af Harvey Mackay:
"Dine kunder er kun tilfredse, fordi deres forventninger er så lave, og fordi ingen andre gør det bedre. Det er ikke længere godt nok at have tilfredse kunder. Hvis du virkelig ønsker at skabe en succesrig forretning, skal du skabe begejstrede kunder, altså Raving Fans."
Det er i al sin enkelthed det råd, en nytiltrådt distriktschef får på sin første arbejdsdag i denne usædvanlige bog, som kan hjælpe alle i en hvilken som helst organisation eller virksomhed til at levere en fantastisk kundeservice og opnå mirakuløse resultater på bundlinien.
Raving Fans er skrevet i samme fortællende stil som Minutchefen® og Gung Ho! og anvender en enkel og charmerende historie til at lære læseren, hvordan en vision bliver til, hvad kunder egentlig ønsker, at indføre effektive systemer og gøre Raving Fans Service til en del af virksomhedens kultur - og ikke bare endnu et forandringsprogram.
I mange industrilande er serviceniveauet faldet drastisk. En krise, som i sit kølvand efterlader sig mange desillusionerede kunder. Raving Fans indeholder opsigtsvækkende nye ideer og innovative teknikker, som kan hjælpe alle til at gennemføre en servicerevolution i enhver virksomhed - og få kunderne til at blive begejstrede, købende fans.
"Dine kunder er kun tilfredse, fordi deres forventninger er så lave, og fordi ingen andre gør det bedre. Det er ikke længere godt nok at have tilfredse kunder. Hvis du virkelig ønsker at skabe en succesrig forretning, skal du skabe begejstrede kunder, altså Raving Fans."
Det er i al sin enkelthed det råd, en nytiltrådt distriktschef får på sin første arbejdsdag i denne usædvanlige bog, som kan hjælpe alle i en hvilken som helst organisation eller virksomhed til at levere en fantastisk kundeservice og opnå mirakuløse resultater på bundlinien.
Raving Fans er skrevet i samme fortællende stil som Minutchefen® og Gung Ho! og anvender en enkel og charmerende historie til at lære læseren, hvordan en vision bliver til, hvad kunder egentlig ønsker, at indføre effektive systemer og gøre Raving Fans Service til en del af virksomhedens kultur - og ikke bare endnu et forandringsprogram.
I mange industrilande er serviceniveauet faldet drastisk. En krise, som i sit kølvand efterlader sig mange desillusionerede kunder. Raving Fans indeholder opsigtsvækkende nye ideer og innovative teknikker, som kan hjælpe alle til at gennemføre en servicerevolution i enhver virksomhed - og få kunderne til at blive begejstrede, købende fans.
Undertitel | En revolutionerende tilgang til kundeservice |
---|---|
Forfatter | Sheldon Bowles;Ken Blanchard |
Forlag | Birmar |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kundeservice |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 8. nov. 2005 |
Sideantal | 137 |
Bredde | 140 |
Højde | 216 |
Dybde | 11 |
Vægt | 222 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 8. nov. 2005 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791269103 |
ISBN-10 | 8791269105 |
EAN | 9788791269103 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | John-Jøhn Andersen |
Foreword Author | forord af Harvey Mackay |
Illustreret i farver/sh | Nej |