Sig du kan li mig

Af: Astrid Haug
300,00 kr
554
ISBN
9788702160604
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.
Specifikationer
Undertitel Indholdsstrategi for sociale medier
Forfatter Astrid Haug
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Grafisk IT og digitale medier, Markedsføring på internettet, Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. okt. 2014
Sideantal 216
Bredde 140
Højde 222
Dybde 16
Vægt 346
Første udgave 0
Oplagsdato 26. nov. 2014
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702160604
ISBN-10 8702160604
EAN 9788702160604
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Helle Harder
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.