Virksomhedens omdømme

Af: Kresten Schultz Jørgensen
350,00 kr
På lager
ISBN
9788702157338
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.  
Specifikationer
Undertitel Med PR-specialisten på arbejde
Forfatter Kresten Schultz Jørgensen
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. sep. 2014
Sideantal 292
Bredde 159
Højde 232
Dybde 25
Vægt 564
Første udgave 0
Oplagsdato 17. aug. 2016
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702157338
ISBN-10 8702157338
EAN 9788702157338
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Sabine Brandt
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.