10 digitale strategier

Af: Tim Frank Andersen
150,00 kr
500
ISBN
9788702150407
Verden er ved at blive digital. Hvad med din forretning? Ingen virksomheder kan længere sige sig fri for at blive påvirket af den stigende digitalisering. Det påvirker forretningsmodeller, konkurrencekraft, IT-infrastruktur, arbejdsmetoder, salgskanaler og marketing. Derfor bør digitaliseringen være en del af alle virksomheders strategiarbejde. Smartphones og tablets er ved at ændre den måde, vi kommunikerer på, og ikke mindst den måde, vi køber ting og tjenesteydelser på. Det er derfor afgørende at have overblik over, hvad det betyder for vores produkter, og hvilke muligheder det indebærer. I 10 digitale strategier præsenteres ti temaer, der har fundamental strategisk betydning for virksomheder lige nu, og som bør være på netop din agenda. Hvilken betydning har det lige nu og på længere sigt, og hvordan gør du? Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre. Bogen rundes af med en model for, hvordan man griber det digitale strategiarbejde an, så det er lige til at gå i gang med.  
Specifikationer
Forfatter Tim Frank Andersen
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder E-handel: forretningsmæssige aspekter, Ejerskab og selskabsformer
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. nov. 2013
Sideantal 160
Bredde 172
Højde 132
Dybde 19
Vægt 237
Første udgave 0
Oplagsdato 19. nov. 2013
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702150407
ISBN-10 8702150407
EAN 9788702150407
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker in2media.dk
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.